Lea Hüntemann: The 5th millennium BC in Thessaly. Rethinking the transition from the Neolithic to the Chalcolithic Period
Dario Giuffrida , Konstantinos Pantzouris, Konstantina Karpeti: New insights into the Bronze Age landscapes of Thessaly: an integrated settlement-fortification system within the northern Karadagh district
Ελένη Φρούσσου: Κεραμική Εποχής Χαλκού από τις επιφανειακές έρευνες του Γεωργίου Μπακαλάκη στην Φθιώτιδα κατά την δεκαετία του 1950
Δέσποινα Λάμπρου: Υφαντικά βάρη της Μέσης εποχής του Χαλκού από την Αγία Παρασκευή Λαμίας, θέση «Πλατάνια»
Ασημίνα Τσιάκα: Νέες μυκηναϊκές θέσεις και ευρήματα από τις περιοχές Τσαριτσάνης Ελασσόνας και Άνω Αργυροπουλίου Τυρνάβου
Vladimir Stissi, Jitte Waagen: Seeing through the thickets. UAS LiDAR to shed new light on the Acropolis fortifications of Hellenistic Halos
Dimitris Filioglou, Rachel M. Winter, Rena Veropoulidou, Evi Margaritis, Eirini Kapogianni, Sofia Voutsaki: The bioarchaeological evidence of Magoula Plataniotiki: Preliminary thoughts on the subsistence strategies, the anthropogenic and physical environment in Almiros.
Δέσποινα Ευσταθίου, Γεώργιος Βήτος: Η περιοχή του "Κάστρου" Φυλάκης Αλμυρού. Μύθος και Αρχαιολογία
Amilia Hildahl: Surveying the Periphery: Kastraki Arabises and Rural Archaeology in Thessaly
Μιχάλης Ανετάκης: Ψηφιακός Αρχαιολογικός Χάρτης των Φερών
Ιάκωβος Γεωργίου, Μιχάλης Ανετάκης: Ψηφιακός αρχαιολογικός και ιστορικός χάρτης της Σκοπέλου
Γεώργιος Κολομπότσιος, Σοφία Αναστασίου, Ελένη Τσιμπίδα: Λίθινη ταφική θήκη με τεφροδόχο χάλκινη υδρία από την πόλη των Τρικάλων
Μαρία Πανάγου: Λήκυθος λευκού βάθους του Ζωγράφου του Αχιλλέως από το ΒΔ νεκροταφείο της θέσης των Παλιών
Καλλιόπη Σταυρακούδη: Οι ανάγλυφοι σκύφοι της Θεσσαλίας
Ευτυχία Κουρούνη, Παναγιώτα Βεργιώτη: «Συντηρώντας την παράδοση». Μελέτη και συντήρηση πήλινων ειδωλίων προερχομένων από παράδοση ιδιώτη
Ευμορφία Τσιαμάγκα: Αρχές σχεδιασμού, μελέτη και αποτίμηση για τη διαμόρφωση εκπαιδευτικού προγράμματος για παιδιά Γ΄ & Δ΄ Δημοτικού με τίτλο «Παιχνίδια στο Μουσείο»
Ευμορφία Τσιαμάγκα: Έννοιες μαθηματικού γραμματισμού στο Αρχαιολογικό Μουσείο Βόλου. Ανάλυση του σχεδιασμού του εκπαιδευτικού προγράμματος «Κύκλοι, τρίγωνα και πολλές γραμμές» για παιδιά προσχολικής ηλικίας.
Διάλειμμα 15.00’-17.00’